دیوارپوش-فومی

دیوارپوش فومی

دیوارپوش فومی

یکی دیگر از انواع دیوارپوش های پرکاربرد، دیوارپوش فومی می باشد، که در ادامه قصد داریم توضیحاتی درباره دیوار پوش فومی بیان کنیم. ابتدا قبل از هرچیز بهتر است بررسی کنیم که فوم چیست و از چه چیزی تولید شده است.

دیوارپوش-فومی

دیوارپوش-فومی

فوم چیست؟

فوم یک ترکیب شیمیایی پلیمری می باشد که به سه نوع تقسیم می شود :

  • فوم های پلی یورتان (Polyurethane)
  •  فوم های پلی اتیلن
  • فوم های پلی استایلن (یونولیت )

از دسته دوم یعنی فوم های پلی اتیلن برای ساخت دیوارپوش های فومی استفاده می کنند.

فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن ترکیبی از پلی اتیلن فشرده و حباب های ریز هوا بوده که به دلیل داشتن خاصیت تراکم سلول،به عنوان بهترین ایزولاسیون و عالی ترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا عمل می کند. ورق های فوم پلی اتیلن ،به عنوان عایق حرارتی ، صوتی ورطوبتی در دیواره، سقف وکف ساختمان ها به منظور جلوگیری از انتقال صدا ورطوبت از طبقات و یا واحدها به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. پلی فوم علاوه برعایق نمودن ساختمان دربرابر اتلاف انرژی، یک عایق صوتی و پوششی مناسب برای قسمت های مختلف ساختمان خواهدبود.

دیوارپوش-فومی

دیوارپوش-فومی

مزایای استفاده از دیوارپوش فومی

  • انعطاف پذیری و نصب سریع و آسان
  • عایق حرارت
  • عایق صدا
  • عایق رطوبت
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
  • وزن کم
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده

در چه مکان هایی می توان از دیوارپوش فومی استفاده نمود؟

دیوار پوش فومی را میتوان در فضا های گوناگون از جمله دیوار مهدکودک ، خانه های بازی کودک ، سالن های ورزشی ، استودیو های موسیقی ، تالار ، سالن اجتماعات و هتل ،سالن های آرایشی و همچنین دکوراسیون داخلی منازل واتاق ها بدون نیاز به زیرسازی مورد استفاده قرار داد.

دیوارپوش-فومی

دیوارپوش-فومی

انواع دیوارپوش فوم

دیوار پوش فوم در دو نوع رولی و پازلی وجود دارد. دیوار پوش رولی به صورت رول هایی با ضخامت و ارتفاع معینی که طبق اصول استاندارد باشد تولید شده و با استفاده از چسب به دیوار نصب خواهند شد.دیوار پوش پازلی به صورت قطعات پازل با ابعاد ۱ متر مربع و ضخامت های ۱۰ و ۱۵ میلی متر تولید می شوند و در کنار هم قرار گرفته و با چسب به دیوار متصل می کنند.

دیوارپوش-فومی

دیوارپوش-فومی

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.