قیمت-دیوارپوش

قیمت دیوار پوش

قیمت دیوارپوش

با توجه به انواع دیوارپوش های موجود در بازار قیمت دیوارپوش نیز متفاوت خواهد بود. امروزه انواع و اقسام مختلف دیوارپوش ها در ابعاد و رنگ آمیزی های متنوع تولید و عرضه شده اند. در ادامه به معرفی انواع دیوارپوش خواهیم پرداخت. شاید برای برخی از افراد معنا و مفهوم دیوارپوش جای سوال باشد، پس شاید بهتر باشد که در  ابتدا به توضیح مختصری در مورد خود دیوارپوش بپردازیم.

دیوارپوش چیست؟

پوششی را که بر روی دیوار بکار می برند دیوارپوش می گویند. از دیوارپوش بیشتر در محیط های اداری و تجاری استفاده می کنند و با رعایت اصول طراحی و دکوراسیون داخلی می توان به هرچه زیبا تر شدن این فضا ها کمک شایانی نمود. البته امروزه در منازل نیز از دیوارپوش ها برای تزیین و زیبا سازی به خصوص در قسمت هایی مانند فضای بالای شومینه یا قسمت هایی از دیوار پذیرایی و … استفاده می کنند. بکاربردن دیوارپوش باعث بوجود آمدن فضایی خاص و منحصربفرد خواهد شد که امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان در دنیای دکوراسیون قرار گرفته است. در گذشته اغلب از کاغذ دیواری استفاده می کردند با تولید دیوارپوش رفته رفته، استفاده از کاغذ دیواری کمتر شد. هم چنین دوام و ماندگاری بیشتر دیوارپوش ها نسبت به کاغذ دیواری باعث ترویج و استفاده هر چه بیشتر از دیوارپوش ها شد.

 

دیوارپوش

دیوارپوش

انواع دیوارپوش

دیوارپوش پی وی سی

پی وی سی از پلاستیک فشرده تولید می شود و امروزه در صنعت ساختمان سازی جایگزین موادی مانند چوب، خاک رس و … شده است. دیوارپوش پی وی سی به خاطر مزایای زیادی که دارد امروزه در ساختمان های بسیاری بکار برده می شود .

مزایای دیوارپوش پی وی سی

  • مقرون به صرفه
  • نصب سریع و آسان
  • عایق حرارت، صدا
  • مقاومت و استحکام بالا
  • مقاوم در برابر حشرات
دیوارپوش-پی-وی-سی

دیوارپوش-پی-وی-سی

دیوارپوش چوبی

دیوارپوش چوبی می تواند از چوب طبیعی و یا از جنس کامپوزیت های روکش دار مانند ورقه های ام دی اف با روکش های طرح چوب و یا طرح های دیگر ساخته و تولید شود. دیوارپوش های طرح چوب نسبت به دیوارپوش چوب طبیعی ارزان تر بوده و به علت ماهیت بازیافتی شان، آسیب کمتری به محیط خواهند زد. روکش این نوع دیوارپوش ها می تواند از چوب طبیعی و یا روکش های مصنوعی تشکیل شود. چوب و کامپوزیت های چوبی به کار رفته در دیوارپوش های چوبی مانند عایق صوتی و حرارتی عمل خواهند کرد و بکاربردن آن ها به عنوان دیوارپوش، علاوه بر ایجاد نمای زیبا، باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی خواهد شد.قیمت دیوارپوش چوبی بنا بر نوع و کیفیت چوب بکار رفته در آن متفاوت خواهد بود.

مزایای  استفاده از دیوارپوش چوبی

  • نصب سریع و آسان
  • مقاومت و طول عمر بالا
  • عایق صدا و حرارت
دیوارپوش-چوبی

دیوارپوش-چوبی

دیوارپوش سه بعدی

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین نوع دیوارپوش ها، دیوارپوش سه بعدی می باشد. دیوارپوش سه بعدی از جنس ام دی اف با روکش  پی وی سی از جنس چرم یا پارچه ساخته و تولید می شود که نوع چرمی و پارچه ای آنها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

مزایای استفاده از دیواپوش سه بعدی

  • نصب سریع و آسان
  • طول عمر بالا
  • مقاوم در برابر حشرات
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده
  • عایق رطوبت
دیوارپوش-سه-بعدی

دیوارپوش-سه-بعدی

 

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.