دیوارپوش-ضد-ضربه

دیوارپوش ضد ضربه

دیوارپوش ضد ضربه

در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی، یکی از متریال های مهم که بسیار پرکاربرد بوده استفاده از دیوارپوش ضد ضربه می باشد. مهم ترین ویژگی دیوارپوش های ضد ضربه مقاوم بودن آنها در برابر ضربه می باشد. امروزه انواع و اقسام مختلف دیوارپوش در بازار موجود می باشد. شاید برخی از افراد با خود مفهوم دیوارپوش و انواع آن آشنایی زیادی نداشته باشند. در اینجا خالی از لطف نیست که به بیان توضیحاتی درباره دیوارپوش بپردازیم .

دیوارپوش-ضد-ضربه

دیوارپوش-ضد-ضربه

منظور از دیوارپوش چیست؟

دیوارپوش پوشش بکاررفته بر روی دیوار می باشد. استفاده از دیوارپوش باعث محافظت از دیوار در برابر فشار و ضربه خواهد شد. از دیوارپوش ها در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری استفاده می کنند. در منازل مسکونی دیوارپوش ها در بخش هایی از دیوار پذیرایی، فضای بین کابینت های آشپزخانه، بالای تختخواب، روی ستون ها بکاربرده می شوند. استفاده از دیوارپوش ها در ساختمان های اداری و تجاری باعث ایجاد فضایی بسیار شیک و رسمی در این محیط ها خواهد شد.امروزه دیوارپوش ها جایگزین مناسبی برای برخی از مصالح ساختمانی از جمله گچ، چوب، بتن می باشند.

دیوارپوش-ضد-ضربه

دیوارپوش-ضد-ضربه

مزایای استفاده از دیوارپوش

  • زیباسازی هرچه بیشتر محیط
  • نصب سریع و آسان
  • عایق صدا و حرارت
  • عدم اشتعال هنگام حریق
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
  • مقاومت در برابر ضربه و فشار
دیوارپوش-ضد-ضربه

دیوارپوش-ضد-ضربه

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.