دیوارپوش-تهران

دیوارپوش در تهران

دیوارپوش در تهران

با توجه به گسترش و فراگیر شدن استفاده از انواع دیوارپوش در صنعت ساختمان، شاید دغدغه خیلی از افراد یافتن گروهی مطمئن از تولیدکنندگان برای خرید دیوارپوش در تهران باشد. تهران با توجه به اینکه پایتخت می باشد دارای تولید کنندگان و مراکز فروش بی شماری برای انواع مصالح ساختمانی و از جمله دیوارپوش ها می باشد. در این بازار پر زرق و برق موجود باید با انتخاب بهترین تولید کننده سعی در تهیه مرغوب ترین و در عین حال زیباترین انواع دیوارپوش نمود. اگر قصد تهیه و خرید انواع دیوارپوش در تهران را دارید ما به شما گروه ایساتیس پلاس را پیشنهاد می کنیم.  استفاده از دیوارپوش ها در محیط های مسکونی و اداری و تجاری و انتخاب هماهنگ آنها با دکوراسیون داخلی محیط باعث ایجاد فضایی دل انگیز و آرامش بخشی خواهد شد. با توجه به انواع دیوارپوش های موجود در بازار شاید خالی از لطف نباشد تا به توضیحات مختصری درباره خود دیوارپوش و انواع آن بپردازیم.

دیوارپوش-تهران

دیوارپوش-تهران

دیوارپوش چیست؟

به پوشش بکار رفته بر روی دیوار دیوارپوش می گویند. استفاده از دیوارپوش از دیوار در برابر فشار و ضربات محافظت خواهد نمود. امروزه بیشتر از دیوارپوش در فضاهای اداری و تجاری استفاده می کنند زیرا جلوه خاص و زیبا و رسمی به این محیط ها خواهد داد. البته می توان از دیوارپوش در برخی از نواحی منزل نیز استفاده نمود به عنوان مثال بخش هایی از دیوار پذیرایی، دیوار بالای تختخواب، روی ستون ها و … باعث هر چه زیبا تر شدن منزل خواهد شد.

دیوارپوش-تهران

دیوارپوش-تهران

انواع دیوارپوش

دیوارپوش-تهران

دیوارپوش-تهران

مزایای استفاده از دیوارپوش

  • نصب سریع و آسان
  • عایق صدا و حرارت
  • غیرقابل نفوذ در برابر حشرات
  • قابل شستشو
  • غیرقابل اشتعال
  • قابل نصب بر روی تمامی سطوح
دیوارپوش-تهران

دیوارپوش-تهران

 

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.