3474
3475
3476

پزشکی-درمانی داروخانه

در دنیای امروز دکوراسیون محیط‌های مختلف حرف اول در آرامش محیط و کارایی آن را دارد و ازآنجایی‌که داروخانه‌ها یکی از مراکز پررفت‌وآمد است و این مراکز روزانه با افراد بیمار و کم‌توان سروکار دارد و حتی همراهان بیمارانی که نیز کم‌حوصله هستند، اهمیت بسیار زیادی در چیدمان و دکوراسیون داخلی برای این فضا وجود دارد و ایجاد فضائی که در عین زیبایی و اثرگذار بودن کارایی لازم را هم داشته باشد می‌طلبد، تا ناخودآگاه با ورود افراد حس آرامش و اطمینان در آنان القا شود. سعی ما در طراحی‌ها با توجه به نیازها و در نظر گرفتن مخاطبان شما و رعایت زیبایی بصری، ارگونومی و استانداردهاست.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون داروخانه خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.