3513
3514
3515

مسکونی-اتاق خواب-آشپزخانه

اتاق خواب یکی از خصوصی ترین بخش ها در هر خانه ای است بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی این بخش از منزل به سلیقه شخصی خود توجه بیشتری داشته باشید تا بتوانید فضایی آرامش بخش را در اتاق خواب منزل خود ایجاد کنید.
دکوراسیون اتاق خواب اروپایی باید به صورت ساده طراحی شود و در این سبک دکوراسیون از قرار دادن وسایل اضافی در فضای اتاق خواب بهتر است خودداری کنید و تا حد ممکن دکوراسیون اتاق خواب را به صورت خلوت طراحی نمایید.
سرویس خواب یکی از مهم ترین وسایل در اتاق خواب است که بهتر است در فضای اتاق خواب با دکوراسیون اروپایی از سرویس خواب های ساده و در عین حال شیک استفاده کنید.

انتخاب رنگ اتاق خواب یکی دیگر از مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به سبک اروپایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن و اروپایی از رنگ های سفید و روشن و خنثی استفاده می شود. توجه داشته باشید که در سبک دکوراسیون اروپایی بهتر است از رنگ های خیلی روشن نظیر قرمز و سبز و زرد و آبی و … استفاده نکنید زیرا این رنگ ها جذابیت خاص دکوراسیون اروپایی را از بین می برند. اگر شما تمایل دارید از رنگ های خیلی روشن در فضای اتاق خواب استفاده کنید بهتر است استفاده از این رنگ ها را به حداقل برسانید.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کسب و کار خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.