4607
4608
4609

سقف کشسان

قیمت سقف کاذب

در صنعت ساختمان سازی وجود سقف کاذب یک امر لازم و ضروری است. علت این امر هم استفاده از این المان به عنوان پوشانندگی برای تاسیسات به کار رفته در سقف ها می باشد. برای مثال بسیاری از لوله کشی ها و سیم کشی ها برای پنهان ماندن نیاز است تا از سقف کاذب استفاده شود. علاوه براین موارد از سقف کاذب برای دکوراسیون داخلی هم استفاده می شود که با ایجاد حجم های دکوراتیو می توان فضای جدیدی را برای معماری داخلی یک فضا رقم بزنیم.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب بسته به استفاده ای که می خواهید انجام دهید در جنس ها و انواع مختلف در بازار قابل دسترسی می باشد. از انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  گچی
  • چوبی
  • فلزات
  • رنگین
  • پی‌وی‌سی
  • شیشه‌ای
  • آهنی
  • ورق‌های فلزی روکش‌دار
  • آلومینیومی
  • کامپوزیت

قیمت سقف کاذب در بازار

بازار امروز مانند گذشته از ثبات کاملی برخوردار نیست و روزانه با بالا و پایین شدن قیمت دلار دچار تغییرات بسیاری می شود. اما از آنجایی که مشتریان ما همیشه در اولویت ما قرار دارند سعی ما بر این است تا همیشه قیمت های مناسب در اختیار شما مشتریان قرار دهیم. برای اینکه هم از قیمت های ما در زمینه خرید سقف کاذب اطلاعات کافی بدست بیاورید و هم مشاوران ما شما را در انتخاب محصولتان بصورت تخصصی راهنمایی کنند می توانید با شماره های تماس ما در بخش تماس با ما در سایت ایساتیس پلاس تماس بگیرید.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون مکان اداری یا تجاری خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

یکپارچگی ساخت

تمام خدمات ما در ایساتیس پلاس با توجه به استاندارد های روز دنیا ارائه می شود و کلیه محصولات ارائه شده توسط ما از یکپارچگی در ساخت بهره می برند.

برای بهره مندی از بهترین خدمات همین حالا تماس بگیرید.

اعضای تیم خلاق

تمام نیروهای ما درایساتیس پلاس از متخصصان در زمینه طراحی دکوراسیون و معماری داخلی می باشند و با ارائه طرح های بروز و مطابق با استاندارد های جهانی بهترین خدمات خود را به مشتریان عرضه می نمایند.

بهترین از لحاظ اقتصادی

اگر به لحاظ اقتصادی می خواهید از خدماتی با کیفیت بالا و نیز با قیمتی مناسب و به صرفه بهره مند گردید بهترین انتخاب شما ایساتیس پلاس می باشد. در ایساتیس پلاس شما می توانید با هر بودجه اقتصادی که می باشید محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

چرا ما انتخاب شماییم

با بیش از یک دهه تجربه

با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت مجموعه ایساتیس پلاس و کسب تجارب ارزشمند، دارای کارخانه ای با مساحت ۲۰هزار متر مربع، با ۶ سالن بزرگ تولید مجهز به تکنولوژی های روز دنیا و دارای بیش از ۲۰۰ پرسنل و کارمند

دارای جواز و بیمه شده

این مجموعه با کسب جواز از مراکز مربوطه و نیز بهره مندی از بیمه، توانسته با ارائه بهترین خدمات رضایت اکثر مشتریان را کسب نماید.

متعهد و قابل اعتماد

ایساتیس پلاس توانسته همواره با متعهد بودن و جلب اعتماد مشتریان خود، خدمات بسیاری را در اختیار مشتریان قرار دهد.

بازخورد مشتری

عالی! پشتیبانی و مراقبت ویژه

سلام خسته نباشید میشه کمی درباره مزیت های کف پوش سه بعدی نسبت بقیه کف پوش ها بگید؟

پریسا تهرانی

- خانه دار

عالی! پشتیبانی و مراقبت ویژه

سلام من خیلی علاقمند به یادگیری نحوه نصب کف پوش سه بعدی چجوری و از کجا شروع کنم؟

فرشید زنجانی

- دانشجو

عالی! پشتیبانی و مراقبت ویژه

سلام ممنون بابت سایت خوبتون کاتالوگ محصولاتتون از کجا میتونم تهیه کنم

حسین خالقی

- نظامی

عالی! پشتیبانی و مراقبت ویژه

درود من واقعا از کارتون راضی ام فقط اگه معدل های جدیدتر اومد میشه بهم اطلاع رسانی کنید تا بگم برامون عوض کنید

ساناز آذری

- دندانپزشک
سوالی دارید؟در خدمتیم.