3465
3466
3467

پزشکی-درمانی مطب

کسی که پا به کلینیک پزشکی یا مطب دکتر می گذارد، با احساسات مختلفی مثل استرس، اضطراب و حتی ترس مواجه می شود. این شرایط برای شما که به عنوان یک متخصص پزشکی می خواهید بیماران هنگام معاینه آرام و خونسرد باشند، ایده آل نیست. در ایجاد محیطی آرام که باعث آرامش افراد شود، چه کاری از شما ساخته است؟ انتخاب رنگ مناسب تاثیر بسیار زیادی دارد.
ممکن است خیلی راحت رنگی که دوست دارید یا رنگ هایی که ترکیب خوبی دارند را انتخاب کنید. اگرچه، رنگ های مختلف تاثیرات مختلفی هم دارند. درنتیجه باید هنگام تصمیم گیری این موضوع را به خاطر داشته باشید تا درنهایت اتاقی به دست نیاورید که باعث تشویش احساسات بشود.

امروزه با پیشرفت‌هایی که در خصوص هنر معماری و طراحی دکوراسیون از در حوزه بازسازی و طراحی کلینیک حاصل‌شده است دیگر این فضاهای کسالت‌آور و یکنواخت جای خود را به دکوراسیون‌ها و دیزاین های داخلی پیشرفته‌ای داده و حس صمیمیت و آسودگی خاطر فرد را در پی دارد.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون مطب خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.