3460
3461
3462

پزشکی-درمانی دندانپزشکی

در میان مطب های مختلف می توان مطب دندانپزشکی را یکی از مهم ترین مطب ها محسوب کرد زیرا بیماران در این مطب مجبور هستند وقت زیادی را سپری کنند و علاوه بر این محیط مطب دندانپزشکی باعث ایجاد دلهره و اضطراب در بیماران می شود از این رو بهتر دکوراسیون مطب دندانپزشکی به گونه ای طراحی شود که حس آرامش و راحتی را به بیماران القاء کند.

برای اینکه در محیط مطب دندانپزشکی طراحی موفقی داشته باشید باید در زمینه علم رنگ شناسی و طراحی نورپردازی و چیدمان صحیح وسایل مورد نیاز در فضای مطب اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی شیک و کاربردی را برای مطب دندان پزشکی طراحی کنید.

علاوه بر میزان مهارت کادر پزشکی در مطب دندان پزشکان یکی از مهم ترین عواملی که می تواند بیماران را به سمت مطب جذب کند طراحی دکوراسیون مطب دندانپزشکی است.
در طراحی دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی باید بخشی از فضای مطب را به اتاق انتظار و نصب یونیت ها و اتاق کار اختصاص دهید توجه داشته باشید که هر کدام از این فضاها باید بر اساس کاربردی که دارند طراحی شوند.
یونیت دندانپزشکی مکانی است که بیمار همه وقت خود را در آنجا سپری می کند بنابراین بهتر است برای این مکان دکوراسیونی آرامش بخش و زیبا را فراهم کنید. بهتر است صندلی دندانپزشکی مقابل پنجره مطب و یا تابلویی زیبا و تلویزیون قرار بگیرد همچنین می توانید آکواریومی با ماهی های زیبا را در مقابل صندلی دندانپزشکی قرار دهید.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون دندانپزشکی خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.