3435
3437
3443

پزشکی-درمانی بیمارستان

مراکز درمانی و بیمارستانها همواره یکی از مکانهایی هستند که کسی دوست ندارد مسیرش به چنین مکانهایی بفیتد و همواره یکی از فضاهای ناخوشایند برای هر فردی است چرا که نشانه ای از درد و ناراحتی است.با این حال همگی به این موضوع رسیده اند و این موضوع را پذیرفته اند که وجود چنین مکانهایی امری لازم و ضروری است. برای اینکه حس درد و ناراحتی برای فردی که وارد چنین فضایی می شود کمتر شود یکی از موثرترین و بهترین راه حل ها خلق یک فضای دلچسب و مطبوع است.

باید توجه داشت که طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان تاثیر به سزایی در روند بهبود بیماران، سلامتی محیط کار پرسنل و در نهایت بهره وری اقتصادی آن دارد، لذا باید با شناسایی و استفاده از پتانسیل های مولفه های کیفیت محیط، در راستای بهبود روند درمان قدم برداشت. طراحان و معماران باید در نظر داشته باشند که بیمارستان را به عنوان یک محیط شفابخش در نظر گیرند و این مکان را طوری طراحی کنند که بتوانند با ایجاد شرایط مطلوب از بیماران و خانواده هایی که در شرایط روحی نامناسب همراه با ترس و اضطراب قرار دارند، حمایت کنند. در ادامه دسترسی به فضای سبز و مناظر طبیعی می تواند در کاهش استرس و بهبودی بیماران تاثیر به سزایی داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بیمارستان مکانی است که افراد با اختلالات روحی و جسمی مختلف برای بهبود بیماری شان به آنجا مراجعه می کنند بنابراین دکوراسیون بیمارستان می تواند در روند افزایش بهبود وضعیت بیماران تاثیرگذار باشد.
بیمارستان ها دارای سه بخش عمومی و قسمت کارمندان و کلینیک هستند که طراحی دکوراسیون هر کدام از این بخش ها باید به شیوه ای اصولی انجام شود تا بیماران و کارمندان بیمارستان بتوانند در کمال آرامش بیشتر ساعات روز خود را بیمارستان سپری کنند.

بیمارستان بخش های مختلفی دارد اتاق بیماران یکی از خصوصی ترین بخش ها در فضا هر بیمارستان است که باید در طراحی دکوراسیون داخلی آن بیشتر از سایر بخش ها حساسیت به خرج داد زیرا بیماران بستری شده در بیمارستان بیشتر وقت خود را در اتاق بستری سپری می کنند.
یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون اتاق بستری بیماران رنگ ها هستند رنگ اتاق بستری می تواند روی روحیه بیماران تاثیر زیادی داشته باشد اگر رنگ اتاق بستری به شیوه ای اصولی انتخاب نشود ممکن باعث ایجاد اختلال در بیماران شود.

توجه داشته باشید که در هر بخش از بیمارستان باید از رنگ خاصی استفاده شود زیرا در هر کدام از بخش های بیمارستان اتفاق های مختلفی رخ می دهد. مدل پرده و رنگ کفپوش و طرح تخت خواب های اتاق بستری از دیگر مواردی هستند که باید مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی بیمارستان قرار بگیرند. یکی از مهم ترین تجهیزات در اتاق بستری تخت خواب بیمار است که راحتی و کیفیت تخت و طرح و رنگ ملحفه های تخت از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در روحیه بیماران محسوب می شوند.

برای جذابیت بیشتر دکوراسیون درمانگاه می توانید از تابلو های زینتی و آسمان مجازی ستفاده کنید. برای طراحی بخش درمانگاه در بیمارستان ها بهتر است از رنگ های روشن و ساده روی دیوار ها استفاده کنید.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون بیمارستان خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.