3454
3456
3457

پزشکی-درمانی آزمایشگاه

زمانی که صحبت از ایده‌های خلاقانه برای دکوراسیون آزمایشگاه می‌شود نگرانی اصلی در مورد انعطاف‌پذیری در انجام عملیات آزمایشگاهی در بهترین شکل ممکن برای جلب‌توجه مراجعه‌کنندگان مطرح است ازاین‌رو با استفاده از به‌روزترین ایده‌ها می‌توان محیطی آرام توأم با جذابیت را برای بیمارانی مهیا کرد که به آزمایشگاه مراجعه می‌کنند. تغییر ظاهری در ابزارهای اصلی آزمایشگاه و چیدمان غالب این مکان به‌ویژه هنگامی‌که دکوراسیون آزمایشگاه به‌صورت حرفه‌ای مطرح می‌شود می‌تواند محیطی امن و آرام را جلوه‌گر سازد و این امر تنها با نظر کارشناسان متخصص و مجرب درزمینه طراحی داخلی امکان‌پذیر است تا با ارائه خلاقانه‌ترین ایده‌ها سازماندهی مطلوبی از فضای موجود خلق کنند. طراحی محیط داخلی آزمایشگاه‌ها با استفاده از جدیدترین تجهیزات و امکانات موجود می‌تواند در جذب مشتریان تأثیر بسزایی داشته باشد. بهبود فضای موجود با یک طراحی داخلی حرفه‌ای در دکوراسیون آزمایشگاه به شکل مطلوب می‌تواند نقش مهمی در جریان کار کارکنان و همین‌طور سلامت روحی مراجعه‌کنندگان و آرامش خاطر آنها داشته باشد. توجه به جزئی تر ین تجهیزات به‌اندازه بزرگ‌ترین وسایل موجود در دکوراسیون آزمایشگاه اهمیت دارد. در دکوراسیون آزمایشگاه‌های مطرح جهان می‌توان نمونه‌هایی از دیزاین داخلی را با بهره‌مندی از باکیفیت‌ترین متر یال موجود مشاهده کرد که در عین زیبایی ظاهری در حفظ سلامت بیماران نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

طراحی داخلی تخصصی و مهندسی جهت جداسازی محیط داخلی آزمایشگاه در کاربری خاص برای نمونه‌های مختلف بیماران در ارتقا سطح امنیت و سلامتی کارکنان و بیماران مؤثر است. بدین ترتیب می‌توان با استفاده از پارتیشن‌هایی که دارای طرح‌های مختلف و هماهنگ با نمونه‌های موردنظر هستند جهت جداسازی محیط داخلی آزمایشگاه اقدام نمود. استفاده از طیف رنگی متنوع جهت این جداسازی می‌تواند در خلق فضایی مناسب مؤثر باشد. جداسازی قسمت‌های مختلف نمونه‌گیری و راهروها به‌وسیله پارتیشن‌ها و یا جداکننده مدرن بارنگ روشن علاوه بر ایجاد محیطی آرام می‌تواند فضای داخلی آزمایشگاه‌ها را زیباتر و پرنورتر جلوه دهد و بزرگنمایی محیط داخلی با این امر امکان‌پذیر می‌شود. ازآنجایی‌که میز پذیرش اولین و مهم‌ترین قسمتی است که مراجعه‌کنندگان مشاهده می‌کنند طراحی متفاوت آن حائز اهمیت می‌باشد. اختصاص فضا به‌اندازه کافی که اختلالی در فضای سایر قسمت‌های آزمایشگاه ایجاد نکند و استفاده از متریال مناسب در این زمینه می‌تواند احساسی مثبت در مراجعه‌کنندگان به وجود آورد. طراحی مناسب این بخش و به‌ویژه ساختارشکنی مطلوبی که توسط کارشناسان حرفه‌ای درزمینه دکوراسیون آزمایشگاه پدید می‌آید می‌تواند فضای سرد و بی‌روح آزمایشگاه را تبدیل به محیطی آرام و مناسب کند.

جذابیت‌های مطلوب در دکوراسیون آزمایشگاه با توجه به جزییات و طراحی متفاوت محیط داخلی آزمایشگاه امکان‌پذیر می‌شود ازجمله این موارد می‌توان به استفاده از گل و گیاهان مختلف در داخلی فضای به‌ویژه در قسمت پذیرش اشاره کرد. طراحی کابینت‌هایی که در آزمایشگاه وجود دارند و سکوبندی صحیح می‌تواند با طرح و رنگ‌های ملایم که به لحاظ روان‌شناختی ایجاد آرامش می‌کنند صورت گیرد. کابینت‌های فاقد طرح و رنگ و به‌اصطلاح رنگ‌های مات و مرده محیط آزمایشگاه را بسیار بی‌روح می‌کنند و مراجعه‌کننده را دل‌زده خواهند کرد. انتخاب تجهیزات آزمایشگاهی از قبیل هود و فن آزمایشگاهی و به همین ترتیب میز توزین هماهنگ با سایر تجهیزات و وسایل دکوراسیون داخلی، زیبایی و مدرنیته را با ویژگی‌های خاصی برای دکوراسیون آزمایشگاه به ارمغان خواهد آورد. در آزمایشگاه‌هایی که برای طراحی داخلی از محیطی مجزا جهت نمونه‌گیری کودکان استفاده می‌شود سبب جلب‌توجه بیماران بیشتری خواهند شد و مراجعه‌کنندگان بیشتری خواهند داشت. طراحی این فضا با استفاده از رنگ‌های شاد و کودکانه که بتواند برای سنین پایین آرامش خاطر به همراه داشته باشد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که ازنظر کارشناسان حرفه‌ای دکوراسیون داخلی ما دور نمی‌ماند هماهنگی رنگ دیوارها و کف‌پوش ها و استفاده از متریال خاص و قابل شستشو که نشان از پاکیزگی محیط می‌باشد یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی آزمایشگاه محسوب می‌شود. به‌عنوان یکی از المان‌های بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی آزمایشگاه می‌توان به استفاده از مبلمان مناسب اشاره کرد که علاوه بر زیبایی ظاهری و بهره‌مندی از رنگ‌های شاد و خاص باید به‌اندازه کافی جهت استفاده مراجعه‌کنندگان در حین زمان انتظار راحت باشند تا احساس خستگی برای بیماران به وجود نیاید. اختصاص فضایی جداگانه که حالت خصوصی‌تر در طراحی و دکوراسیون آزمایشگاه داشته باشد در زمان انتظار برای بیمارانی که حوصله شلوغی محیط آزمایشگاه را ندارند بسیار پراهمیت می‌باشد. توجه به نکات ویژه و خاص در دکوراسیون داخلی آزمایشگاه تنها توسط حرفه‌ای های این امر امکان‌پذیر می‌باشد تا با در نظر گرفتن مساحت موجود و امکانات خاص با هزینه‌ای بهینه و باصرفه محیطی جذاب را برای کارکنان و مراجعه‌کنندگان خلق کنند.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون آزمایشگاه خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

 

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.