3415
3417
3418

هتل و مهمان پذیر

به طور کلی انجام طراحی در فضای مهمانپذیر همچون هتل و رستوران به یک عامل مهم و معین وابسته است و آن این است که طراحی این نوع فضاها باید ارضاء کنندۀ خواسته های روانی افراد استفاده کننده باشد؛ که برای دستیابی به این هدف باید به نحوۀ واکنش های مثبت و منفی مسافران توجه نمود و جنبه های مثبت آن را برآورده ساخت. هنگامی که یک مهمان در یک مجوعه اقامتی یا یک هتل اقامت می کندبه رنگ، نور، سکوت، نما، منظره ها و دکورها توجه داشته و به تمام جزئیات دقت خواهد کرد که اگر نیازهای او برآورده گردد زمان اقامت خود را در آسایش و آرامش به سر خواهد برد و آن هتل و یا مجموعۀ اقامتی یا رستوران را با خاطره ای خوش ترک خواهد نمود.

انواع هتل ها استانداردهای متنوعی از کیفیت و امکانات را ارائه می دهند؛ لذا ممکن است شرایط طراحی خاصی در آنها اعمال گردد. انواع هتل ها براساس نوع ارائۀ خدمات و کاربری عبارتند از: هتل های شهری، هتل آپارتمان ها، مسافرخانه ها .

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون هتل یا مهمان پذیر خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.