3339
3340
3341

طراحی و اجرا ۲۰۱۸

همان طور که بارها ذکر شده است محیط منزل باید سرآغاز آرامش فکری و جسمی فرد برای مواجهه با یک زندگی پر از تشویش و پر مشغله باشد، از طرف دیگر، جای شک نیست که در جوامع شهری بزرگ، زندگی انسان دچار معضلاتی چون ترافیک، فشردگی حجم کار و هزاران مشکل دیگر است. بدین ترتیب برای کم کردن بار استرس ها و آشفتگی ها و تغییر جهت مسیر ذهن از ناملایمتی ها به سمت آرامش و آینده های روشن باید بهترین اعمال را برنامه ریزی نمود.

نکات دکوراسیون داخلی چیدمان مدرن داخلی منزل به طبع قوانین و اصولی دارد که شاید هرکسی به انها توجه نکند. برخی عقیده دارند که طراحی مناسب دیوارها و یا معماری داخلی منزل و خرید لوازم شیک ، همه چیز در داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک و مدرن است

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کسب و کار خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.