3370
3371
3369

سالن همایش و آمفی تئاتر

بهره سالن های سخنرانی و تئاتر سنتی نسبت به هزینه ای که دارند و از نظر تامین فضاهای مورد نیاز پایین است. بنابراین، لازم است طوری طراحی شوند که برای منظورها و کارهای دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرند. این نوع فضاها می توانند برای سخنرانی، تولیدات صحنه ای، نمایشی و سینمایی مناسب باشند (حداقل مساحت برای هر شخص معادل ۴۶/۰ متر مربع است. بر اساس صندلی های متحرک و بدون بازو و با فاصله مرکز به مرکز ۴۵ سانتی متر) این فاصله بر اساس صندلی های ثابت بازو دار و با فاصله مرکز به مرکز ۵۰ سانتی متر معادل ۶/۰ متر مربع است.

شکل سالن تئاتر همانند اندازه و حجم آن اهمیت زیادی دارد. شکل چهار گوش انعطاف پذیر و ترجیحا پنکه ای برای سالنهای بزرگتر مناسب است. فرم پلان این سالنها به خطوط دید کافی در نمایشهای سمعی و بصری مربوط می شود. سالن سخنرانی با ظرفیت کم (تا حدود ۸۰ نفر) با کف مسطح کاملاً رضایت بخش است. کف سالنهای برزگتر برای حصول دید کامل به صورت شیبدار یا پلکانی ساخته می شود. تغییر تراز از دید چشم در ردیف صندلی ها باید یکسان باشد. حداقل این تغییر ۶ سانتی متر بوده و تراز دید به طور متوسط ۵/۱۲ سانتی متر خواهد بود.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون سالن همایش و آمفی تئاتر خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیسی پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.