3398
3399
3401

تالار پذیرایی و رستوران-کافی شاپ

بی شک مهم ترین دلیل برای انتخاب یک تالار پذیرایی، رستوران یا کافی شاپ زیبایی و دکوراسیون داخلی آنجا می باشد. در واقع طراحی داخلی در هر تالار یا رستوران از اساسی ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه شود. به همین خاطر ما به مالکین تالارهای پذیرایی و رستوران ها و کافی شاپ ها پیشنهاد می کنیم که به طراحی دکوراسیون داخلی فضای سالن و رستوران خود توجه کرده و تا جایی که امکان دارد از ایده های خلاقانه و جدید برای دکوراسیون داخلی و طراحی بهره بگیرند. این یک واقعیت است که هر چه بیشتر برای دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود هزینه کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت و این نتیجه باعث می شود تا شما در کار خود موفق تر باشید. در واقع بهتر است به چشم یک سرمایه گذاری اثر بخش به این قضیه نگاه کنید و با انتخاب یک گروه طراحی و دکوراسیون معتبر به نتیجه دلخواه خود برسید.

اگر قصد طراحی و تغییر دکوراسیون تالار پذیرایی و رستوران و یا کافی شاپ خود را دارید می توانید از مشاوره متخصصین ایساتیس پلاس بهره مند شوید. گروه ایساتیس پلاس با داشتن سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

بهترین خدمات ما

دیوارپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سقف کاذب

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف سقف کاذب در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

کفپوش

گروه ایساتیس پلاس با تولید و عرضه انواع مختلف کفپوش در طرح ها و رنگ های مختلف آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

سوالی دارید؟در خدمتیم.