کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری و پوستر

کاغذ دیواری پوستری نوع جدیدی از کاغذ دیواری هستند که تفاوت آن با نوع قدیمی اش این است که تنوع بیشتری نسبت به طرح های سابق دارد و میتوان طبق سلیقه مشتری طرحی دلخواه و سفارشی بر روی آن چاپ شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، با استفاده از پرینترهای پیشرفته قابلیت چاپ هر نوع تصویری روی کاغذ دیواری امکان پذیر شده است که تاثیر بسزایی روی طراحی داخلی یک ساختمان دارد.

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری

 

مواردی مهم در انتخاب پوستر دیواری

در انتخاب کاغذ دیواری باید به موارد ذکر شده توجه داشت. یکی از موارد مهم این است که کاغذ دیواری قابل شستشو باشد و برای نگهداری و تمیز کردن آن ، نکات مهم را متذکر شوند. یکی دیگر از موارد مهم ، کیفیت بالای چاپ تصویر است که باعث ماندگاری رنگ و از بین نرفتن زود هنگام آن است.اگر کیفیت چاپ و رنگ آن پایین باشد ممکن است با لمس شدن دیوار و کاغذ ، دچار رنگ پریدگی شود.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

 

انواع کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که بسته به سلیقه شما طرح دار می شود که به چند مورد از انواع آن اشاره می کنیم:

  • پوستر دیواری کلاسیک
  • پوستر دیواری مدرن
  • پوستر دیواری گل
  • پوستر دیواری کودک
  • پوستر دیواری طبیعت
  • پوستر سقفی

قیمت کاغذ دیواری پوستری

با توجه به طرح و نقش سفارشی و نوع کاغذ استفاده شده در آن ، قیمت نیز متفاوت است. قیمت کاغذ دیواری بر حسب متر مربع محاسبه می شود که در بازار هر متر مربع کاغذ دیواری ، از ۴۰ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان مغایرت یافت می شود. برای اطلاع دقیق از تفاوت قیمت ها و همچنین برای مشاوره بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

ایساتیس پلاس نام کارخانه های صنعتی است که در زمینه محصولات دکوراتیو مانند کف پوش ، دیوار پوش ، کاغذ دیواری پوستری  و پارکت فعالیت دارد.

این مجموعه زمینه تولید ، واردات ، پخش محصولات دکوراتیو و طراحی و اجرا پروژه های مربوط به دکوراسیون داخلی فعال میبیاشد. واحد طراحی و اجرا طبق روش های روز معماری با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در پروژه های اداری – تجاری – ورزشی – بیمارستانی – مسکونی با دارا بودن تیم های نصب حرفه ای آماده خدمت رسانی در کل ایران عزیز  و سایر کشورهای همسایه میباشد.

تامین انواع دیوارپوش ، سقف کاذب ، پارکت ، کفپوش به صورت عمده و خرد (کلی و جزئی) فقط از طریق تماس با شماره تلفن دفتر مرکزی فروش ۷۰۰۴ ۳۳۲۸ ۰۲۱ و مدیر فروش ۹۴ ۰۰۰ ۹۳ ۰۹۱۹ انجام میپذیرد

 

طراحی و بهینه سازی سایت توسط سئو راز صورت گرفته است.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.