پخش عمده دیوارپوش در ایران

پخش عمده دیوارپوش در ایران

پخش عمده دیوارپوش در ایران

دیوارپوش در طرح ها و جنس های متفاوتی طراحی و اجرا می شوند که بسته به نوع محیط ، نوع دیوارپوش مورد نظر نیز تغییر می کند. ایساتیس پلاس در زمینه طراحی انواع دیوارپوش ها فعالیت دارد و در پخش عمده دیوارپوش در ایران نیز به موفقیت دست یافته و توانسته رضایت مشتریان خود را با قیمت های مناسب و طراحی خلاقانه جلب کند.

"<yoastmark

انواع دیوارپوش

۱- دیوارپوش چوبی

این دیوار از قطعات چوبی با ضخامت و رنگ های متفاوت تشکیل می شود که می توان آن را به صورت افقی یا حتی عمودی نصب کرد. این نوع دیوار بسیار مقاوم است اما برای استفاده در مدت زمان طولانی باید از روکش های مختلف برای آن استفاده کرد.همچنین عایق صوتی و حرارتی نیز می باشد.

پخش عمده دیوارپوش در ایران

۲-دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی بیشتر در لابی هتل ها ، رستوران ها ، سینما ها ، سالن های آمفی تاتر و … استفاده می شود که عایق حرارتی و صوتی نیز می باشد و طرح های سه بعدی نیز دارند.

پخش عمده دیوارپوش در ایران

۳-دیوارپوش پی وی سی(pvc)

در ساخت این پوشش از قطعات پی وی سی استفاده می شود که طرح ها و رنگ های متنوعی دارند در برابر رطوبت و آلودگی نیز مقاومت بالایی دارند. این دیوارپوش در طولانی مدت مقرون به صرفه است و عمر بالایی دارد و در اکثر فضا ها قابل استفاده است.

پخش عمده دیوارپوش در ایران

۴-دیوارپوش آکوستیک

این دیوار برای سالن های آمفی تاتر ، سینما ، استدیو ، سالن مخصوص جلسات و … است که برای جذب صوت است و عایقی صوتی می باشد. دیوار پوش آکوستیک از پارچه هایی از جنس پلی استر و اولفین ساخته می شود.

پخش عمده دیوارپوش در ایران

۵- دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی به دو دسته تقسیم میشود: عکس سه بعدی همچون اپوکسی و یا پوستر و دیوارپوش برجسته

دیوارپوش سه بعدی همچون اپوکسی و پوستر بدین صورت است که یک عکس سه بعدی را انتخاب و چاپ مینمایید؛ حال میتوان به صورت ساده همچون پوستر چسبیده شود و یا با موادی مخصوص با ایجاد یک لایه محافطتی به عنوان دیوارپوش اپوکسی اجرا شود. اما نوع دوم به صورت برجسته بر روی اجناس گوناگونی همچون پلاستیک فشرده، مخملی ، سلولوزی، گچ و بتن ، فوم و چرم اجرا میشود که از نظر زیبایی چهره ای منحصربفردی دارد.

پخش عمده دیوارپوش در ایران

مزایای دیوارپوش

  • زیباسازی دیوارها
  • نصب آسان
  • ضدرضربه شدن دیوارها
  • ضد حریق شدن دیوارها
  • عایق صوتی
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده

"<yoastmark

قیمت دیوارپوش

با توجه به اینکه دیوارپوش نوع های متفاوتی دارد بنابراین قیمت و هزینه ی اجرای آن نیز یکسان نیست و بنا به تغییر نوع دیوارپوش ، قیمت آن نیز نوسان دارد. ایساتیس پلاس مفتخر است در تولید و پخش عمده دیوارپوش در انواع مختلف دیوارپوش pvc ، دیوارپوش mdf ، چوبی ، توپر پلی استایرن ، فومی ، آجری ، چرمی سه بعدی و دیوارپوش بین کابینت جز پیشتازان قرار بگیرد. برای اطلاع دقیقتر از جزییات قیمت و جنس دیوارپوش و فروش و پخش عمده دیوارپوش که توسط  ایساتیس پلاس صورت می گیرد ، با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن: ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۸۵۹۸۷

طراحی سایت و بهینه سازی توسط سئوراز

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.