قیمت دیوارپوش درشهریور۹۸

قیمت دیوارپوش درشهریور۹۸

در دهه های گذشته دیوارپوش ها در صنعت ساختمان سازی نقس زیادی نداشته اند ولی با پیشرفت های اخیر صنعتت پتروشیمی و بالا تر رفتن کیفیت و ارزان تر شدن دیوارپوش های پی وی سی این محصول ساختمانی جایگاه مناسبی در معماری های داخلی ساختمان ها, منازل و حتی ادارات پیدا کرده است. در ادامه مطلب میخواهیمقیمت دیوارپوش درشهریور۹۸ را در اختیار شما قرار دهیم.

 

دیوارپوش های شرکت  ایساتیس پلاس با قابلیت نصب در ادارات , منازل و آشپزخانه ها در جدید ترین مدل ها در کنار شما عزیزان می باشد .

قیمت انواع دیوارپوش در شهریور۹۸

دیوار پوش ها دارای انواع مختلفی هستند دیوار پوش سه بعدی، دیوار پوش کامپوزیت، دیوارپوش چوبی، دیوار پوش های آلومینیومی و دیوار پوشPvc و… که قیمت هر دیوار پوش با توجه به جنس و وسعت متفاوت می باشد.

برای مطلع شدن از قیمت دیوارپوش درشهریور۹۸ با ایساتیس پلاس تماس بگیرید

دیوارپوش چوبی

چوب به خاطر طرح و نقش و رنگ خاص خود آرامش و امنیت خاصی به فضا می دهد.امروزه به خاطر گران بودن و محافظت از محیط زیست از چوبهای مصنوعی استفاده می شود.

قیمت دیوار پوش در شهریور98

 

دیوارپوش چوبی می‌تواند از چوب طبیعی ساخته شده باشد و یا PVC با طرح چوب باشد. در هر صورت هرکدام از این دیوارپوش‌ها مزایا و معایب خود را دارند. در اینجا منظور ما دیوارپوش‌های چوبی طبیعی هستند که در رنگ و اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند. معمولا از آنها در قسمت خاصی از خانه مثل دیوار شومینه، دیوار گلخانه، بخشی از فضای خالی خانه و … استفاده می‌شوند. توصیه‌ی ما این است که با این دیوارپوش همچون یک تابلوی نقاشی رفتار کنید و آنرا در سرتاسر خانه به کار نبرید.

 

 

 

 

دیوارپوش سنگی

دیوار پوش های سنگی از دیوارپوش های پر مصرف در صنعت ساختمان هستند. این نوع دیوارپوش ها به دلیل وجود تنوع در طرح و رنگ و نوع بافت به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دیوار پوش در شهریور98

معمولا برای ساخت آن از قطعات سنگ آنتیک استفاده می شود.این سنگ‌هااز تنوع زیادی برخوردار هستند و می‌توانند به هر طرح و شکلی با هر اندازه‌ای روی دیوار درآیند. یکی از مهمترین فاکتور‌های رواج این نوع دیوارپوش این است که به راحتی بر روی هر جنس دیواری اعم از گچی، سرامیکی، سیمانی و … نصب می‌شوند. بعلاوه اینکه پرتی سنگ‌های مورد استفاده در این نوع بسیار کم است همین باعث قیمت کم این دیوار پوش شده است.

البته لازم به ذکر است که این متریال امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و دلیل آنهم برخی معایب سنگ آنتیک است. برای مثال احتمال تجمع حشرات در میان بندها، غیرقابل شستشو یا رنگ آمیزی بودن، وزن بالا و خطر برای مکان‌های زلزله خیز، رسانای گرما بودن و غیره.

 

 

 

دیوارپوش پی وی سی

پلی وینیل کلراید با نام اختصاری  پی وی سی (pvc) یک ماده ساختمانی مقرون به صرفه است که از پلاستیک فشرده ساخته شده و در سال های اخیر جایگزین مناسبی برای خاک رس ، چوب و … شده است. از این ماده در ساخت دیوار پوش نیز استفاده شده است.

قیمت دیوارپوش در شهریور98

 

دیوارپوش پی وی سی علاوه بر مزیت زیبایی و مدرن سازی فضای داخلی ، تاثیر زیادی بر کاهش وزن ساختمان و همچنین افزایش استحکام آن ها دارند. این دیوارپوش ها به دلیل عمر بالا، بسیاری از هزینه های اضافه از قبیل ترمیم و بازسازی و رنگ آمیزی ساختمان را کاهش می دهند. از سوی دیگر به دلیل جلوگیری از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان، به عنوان یک عایق مقاوم ساختمانی عمل می کنند.در دیوارپوش پی وی سی(pvc) از روکش پی وی سی بر رویشان استفاده شده است.و همچنین در برابر سرما و گرما مقاوم هستند.

 

 

 

دیوار پوش آلومینیومی

این محصول این روز‌ها به شدت مورد استقبال قرار گرفته است چراکه تنوع بسیار بالایی دارد و بدون زیرسازی و به سادگی قابل نصب است.

قیمت دیوارپوش در شهریور 98

 

دیوارپوش آلومینیوم از تایل‌های کوچک با ضخامت ۴ میلی متر تشکیل می‌شود و به همین علت می‌توان طرح‌های منحصربفرد زیادی را با آن اجرا کرد.مجموعه این قطعات که به اندازه های ۱۰×۱۰mm – ۱۵×۱۵mm – ۲۵×۲۵mm-50×۵۰mm و البته به سایر ابعاد و اشکال تولید می شود.  این تایل ها دارای چسب دو طرفه بسیار قوی در پشت تایل بوده، لذا به آسانی و سرعت می توان آنها را به روی کلیه سطوح قائم و افقی چسباند. این نوع دیوار پوش ها را می توان در همه فضاهای داخلی استفاده کرد و به وسیله آن ها حس و حالی تازه را به دکوراسیون خود ببخشید. جلوه متفاوت در دکوراسیون داخلی با دیوارپوش های آلومینیومی مطلبی است که در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

 

 

 

دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش‌های شیشه‌ای نسل جدیدی از دیوارپوش‌ها هستند که طرفداران زیادی در صنعت ساختمان سازی پیدا کرده‌اند.

دیوارپوش شیشه ای

 

تنوع بالای رنگ، طرح و اندازه این محصول باعث شده هرکسی با هر سلیقه‌ای شیفته‌ی شفافیت و زیبایی آن‌ها شوند. یکی از مهمترین مزایای دیوار پوش شیشه‌ای سهولت در تمیز کردن آن است که همین موضوع آن را برای آشپزخانه‌ی منازل و محیط‌های اداری بسیار مناسب کرده است. البته لازم به ذکر است که این شیشه‌ها مقاومت بسیار بالایی نیز دارند، اما در صورتی که ضربه‌ای سنگین به آن‌ها برخورد کند، خرد می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

قیمت دیوارپوش pvc در شهریور۹۸

لیست قیمت دیوار پوش pvc

نام کالاقیمت بدون نصبقیمت با نصب
PST سفید ساده ماتتماس بگیریدتماس بگیرید
PST سفید ساده براقتماس بگیریدتماس بگیرید
PST طرحدارتماس بگیریدتماس بگیرید
پارس فریم سفید ساده ماتتماس بگیریدتماس بگیرید
پارس فریم سفید ساده براقتماس بگیریدتماس بگیرید
پارس فریم طرحدارتماس بگیریدتماس بگیرید

قیمت دیوارپوش MDF در شهریور۹۸

لیست قیمت دیوار پوشMDF

نام کالابدون نصبنصب
ای جی ایتماس بگیریدتماس بگیرید
کرونوگرینتماس بگیریدتماس بگیرید

 

 

دیوار‌ها بخش وسیعی از دکوراسیون فضارا در برمی‌گیرند، بنابراین شایسته است که برای طراحی آن‌ها وقت و سرمایه کافی بگذاریم و با متخصصین دکوراسیون داخلی ایساتیس پلاس مشورت کنیم.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.