کدام سقف کشسان برای شما مناسب است؟

کدام سقف کشسان برای شما مناسب است؟

آیا موافقید که سرویس بهداشتی و حمام شما می بایست به زیبایی اتاق ها و دیگر بخش های منزل و یا محل کار شما باشد ؟ اگر جواب شما مثبت است ، شما شخصی هستید که به زیبایی اطراف خود اهمیت زیادی می دهید و دوست دارید که ظاهر محل کار یا زندگی خود به آن صورت که شما آن را می پسندید باشد ، بدیهی است که زیبا بودن ظاهر محل کار در روحیه کاری تاثیر بسزایی دارد و بازدهی و کارایی کارکنان را بالا می برد ، همچنین در محیط زندگی شاهد شادتر شدن افراد و جو خانواده نیز هستیم.

 

در بسیاری از سرویس های بهداشتی و حمام ها شاهد استفاده از مصالح تزیینی سنتی مانند کاشی بر روی دیوارها هستیم ، البته در بسیاری از سرویس های بهداشتی با طراحی مدرن و مینیمالیستی از دیوارپوش های پشمی و یا حتی چوبی نیز استفاده می شود. اما در اکثر حمام ها به دلیل رطوبت بالا از این متریال ها استفاده نشده و از مصالح سنتی مانند کاشی و سرامیک استفاده می شود.یکی از زیباترین عناصری که می توان با در نظر گرفتن مزیت مقاومت در برابر رطوبت در سرویس های بهداشتی و حمام ها پیاده سازی کرد ، سقف کشسان لابل است.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی

به جرات می توان گفت که تنها متریال کاربردی که می توان از آن به عنوان سقف دکوراتیو در محیط های مرطوب از جمله حمام و سرویس های بهداشتی استفاده کرد پارچه پی وی سی سقف کششی است.گروه صنعتی لابل با استفاده از پارچه مرغوب از جنس پی وی سی ، محصولی را به شما ارائه می دهد که می توانید از آن به عنوان سقف کاذب دکوراتیو و دیوارپوش در حمام ها و سرویس های بهداشتی پیاده سازی کنید.یکی از ویژگی های متمایز کننده سقف کشسان و دیوارپوش کشسان لابل این است که می توانید رنگ های متنوع و سازگار با دکوراسیون و طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام خود را انتخاب نمایید ، همچنین پارچه مرغوب و انعطاف پذیر سقف کشسان لابل امکان چاپ طرح و تصویر مورد علاقه شما را بر روی سقف کشسان و دیوار کشسان می دهد.

 

با این مزایا می توانید طراحی فوق العاده زیبا و سلیقه ای و قابل اطمینان در سرویس بهداشتی و حمام منزل یا محیط کاری خود پیاده سازی نمایید.

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.