سقف کاذب

سقف کاذب

سقف کاذب یک پوشش است که برای سقف اصلی در نظر گرفته میشود که علاوه بر زیبایی میتوان تاسیسات و سیم کشی سقف را زیر آن پوشش داد. در واقع سقف کاذب عیوب سقف اصلی ساختمان را برطرف می کند. سقف کاذب با استفاده سازه به سقف اصلی و دیوار های اطراف آن متصل می شود.

سقف کاذب امروزه در تمامی خانه های مدرن استفاده شده است که عایق خوبی برای صوت و حرارت و همچنین زیبایی بیشتر در دکوراسیون می باشد. ساخت و طراحی این نوع سقف میتواند طبق سلیقه مشتریان باشد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.یکی از قابلیت های آن این است که می توان در آن از نور پردازی های متنوعی استفاده نمود که این موضوع در دکوراسیون داخلی ساختمان ها تاثیر بسزایی دارد.

سقف های کاذب نه تنها در سالن های اصلی استفاده می شود بلکه در حمام و سرویس های بهداشتی نیز استفاده می شود و در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز بسیار مقاوم است. در  این نوع سقف ها از تایل های PVC استفاده می شود. این نوع سقف را از مصالح بسیار سبک می سازند که در زمین لرزه های شدید هم مقاومت داشته باشند. این نوع سقف ها از گچ ، چوب ، آهن ، PVC ، آلومینیوم و این قبیل مصالح است.

"<yoastmark

سقف کاذب رابیتس

رابیتس نوعی از ورق های مشبک است که از جنس گالوانیزه است. رابیتس در دو نوع برجسته و مسطح است. سازه سقف رابیتس از نبشی و میلگرد و ورق های مشبک گالوانیزه تشکیل می شود. از مزایای این نوع سقف میتوان به سرعت اجرای بالای آن اشاره نمود و همچنین دسترسی به مصالح آن بسیار آسان است.که البته معایبی نیز دارد که می توان به مصرف زیاد گچ در آن و وزن بالای آن اشاره کرد

سقف کاذب کناف

سقف  کناف در اکثر ساختمان های امروزی به چشم می خورد که در دو نوع سقف یکپارچه و  مشبک وجود دارد که روش ساخت این دو نوع سقف کاذب کمی با هم متفاوت است. در سقف یکپارچه از زیر سازی فولادی استفاده میشود که سبک وزن نیز می باشد و با قیمت های ارزان نیز عرضه می شود و نیاز به رنگ کردن ندارد.

سقف کاذب کناف

سقف کاذب گچی

جنس این سقف از آلمینیوم است و پنل های آماده ی گچی در آن قرار می گیرد.

در این مدل سقف می توان قطعات گچی را تعویض کرد و تنوع بیشتری به آن داد و هر زمان که بخواهیم دکوراسیون ساختمان را با آن تغییر دهیم.این نوع در برابر حریق مقاوم است و در رابر زلزله نیز ایمن می باشد.

سقف کاذب گچی

سقف کاذب آکوستیک

برای ساخت این سقف از مصالحی مانند پلاک های چوبی و گچی، ورقه های مقوایی فشرده و پارچه چین دار استفاده می شود. از مزایای این سقف می توان به سادگی، عایق صوتی و ضد حریق بودن و قیمت ارزان اشاره نمود. از این نوع سقف در مکان هایی مانند سینما و سالن های کنفرانس استفاده می شود.

قیمت سقف کاذب

سقف کاذب دارای انواع مختلفی است که با توجه به تفاوت نوع آن ها ، قیمت آن ها نیز متفاوت است. در بین انواع نام برده شده ، امروزه سقف کناف بیشترین استفاده را در ساختمان ها و پروژه های مختلف دارد که با توجه به وجود نمایندگی های بسیاری که در سرتاسر کشور وجود دارد می توان با تماس و مشاوره ی تلفنی و یا حضور در نمایندگی ها از قیمت انواع آن مورد نیاز مطلع شد.

 

ایساتیس پلاس نام کارخانه های صنعتی است که در زمینه محصولات دکوراتیو مانند کف پوش ، دیوار پوش ، سقف کاذب و پارکت فعالیت دارد.

این مجموعه زمینه تولید ، واردات ، پخش محصولات دکوراتیو و طراحی و اجرا پروژه های مربوط به دکوراسیون داخلی فعال میبیاشد. واحد طراحی و اجرا طبق روش های روز معماری با در نظر گرفتن نیاز مشتریان در پروژه های اداری – تجاری – ورزشی – بیمارستانی – مسکونی با دارا بودن تیم های نصب حرفه ای آماده خدمت رسانی در کل ایران عزیز  و سایر کشورهای همسایه میباشد.

تولید کننده مصنوعات چوبی و ام دی اف ، کابینت آشپزخانه ،پارتیشن و میزهای اداری و دکورهای فروشگاهی

تامین انواع دیوارپوش ، سقف کاذب ، پارکت ، کفپوش به صورت عمده و خرد (کلی و جزئی) فقط از طریق تماس با شماره تلفن دفتر مرکزی فروش ۷۰۰۴ ۳۳۲۸ ۰۲۱ و مدیر فروش ۹۴ ۰۰۰ ۹۳ ۰۹۱۹ انجام میپذیرد

آدرس:میدان رسالت خیابان هنگام خیابان جهان شاهلو سی متری دوم پلاک۳۹۵

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.