دیوارپوش-طرح-دار

دیوارپوش طرح دار

دیوارپوش طرح دار

در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی استفاده از انواع دیوارپوش ها بخصوص دیوارپوش طرح دار بسیار گسترش یافته است. با توجه به نیاز مشتریان و کسب رضایت آنها تولیدکنندگان دیوارپوش اقدام به تولید انواع و اقسام دیوارپوش کرده اند. هریک از انواع دیوارپوش با توجه به جنس و ظاهر و دیگر ویژگی های آن مناسب برای استفاده در یک مکان یا محیط خاصی می باشند. برای اینکه بتوان از بین انواع دیوارپوش، دیوارپوش مناسب را انتخاب و تهیه نمود، داشتن اطلاعاتی درباره دیوارپوش و انواع آن کمک شایانی به شما خواهد نمود.

دیوارپوش-طرح-دار

دیوارپوش-طرح-دار

دیوارپوش چیست؟

دیوارپوش همان پوشش بکاررفته بر روی دیوار بوده که باعث حفاظت از دیوار در برابر ضربه و فشار خواهد شد. هم چنین استفاده از دیوارپوش مناسب و هماهنگ با محیط جلوه وشکوه خاصی به فضا خواهد داد. امروزه دیوارپوش ها به جایگزین مناسبی برای برخی از مصالح قدیمی ساختمان مانند چوب، گچ، بتن می باشند. یکی از جدیدترین نوع دیوارپوش، دیوارپوش طرح دار می باشد.

دیوارپوش-طرح-دار

دیوارپوش-طرح-دار

انواع دیوارپوش طرح دار

  • دیوارپوش طرح دار فومی برای مهدکودک
  • دیوارپوش چوبی طرح دار
  • دیوارپوش آینه ای طرح دار
دیوارپوش-طرح-دار

دیوارپوش-طرح-دار

در چه مکان هایی می توان از دیوارپوش طرح دار استفاده نمود؟

  • هتل ها، تالارها، رستوران ها
  • مهدکودک ها
  • مدارس و بیمارستان ها
دیوارپوش-طرح-دار

دیوارپوش-طرح-دار

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.