دیوارپوش-در-اصفهان

دیوارپوش در اصفهان

دیوارپوش در اصفهان

استفاده از دیوارپوش امروزه طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان پیدا کرده است. اصفهان که همواره مهد هنر و معماری بوده در این امر نیز پیشرو می باشد. اگر قصد خرید دیوارپوش در اصفهان را دارید و به دنبال دیوارپوش های زیبا و در عین حال مرغوب می باشید، ما به شما گروه ایساتیس پلاس را پیشنهاد می کنیم. گروه ایساتیس پلاس تولید کننده انواع دیوارپوش های pvc، فومی، گچی سه بعدی، mdf، آجری، چرم سه بعدی، ترمووود، توپر پلی استایرن و … با بهتربن کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. برای خرید دیوارپوش باید ابتدا با خود دیوارپوش و انواع آن آشنایی لازم را داشته باشید و سپس با اتنخاب بهترین گزینه اقدام به خرید نمایید.

دیوارپوش-در-اصفهان

دیوارپوش-در-اصفهان

دیوارپوش

به پوششی که به منظور مراقبت از دیوار در برابر فشار یا ضربه و هم چنین زیبا نمودن هرچه بیشتر آن استفاده می شود دیوارپوش می گویند. استفاده از دیوارپوش در صنعت ساختمان سازی بسیار رایج شده و جایگزین مناسبی برای برخی از مصالح از جمله گچ، بتن، چوب می باشد.با توجه به گسترش استفاده از دیوارپوش در دکوراسیون داخلی ساختمان ها تولیدکنندگان دیوارپوش در جهت پاسخ گویی و رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید انواع دیوارپوش نموده اند. در ادامه به بررسی هرچه بیشتر انواع آن خواهیم پرداخت.

دیوارپوش-در-اصفهان

دیوارپوش-در-اصفهان

انواع دیوارپوش

دیوارپوش-در-اصفهان

دیوارپوش-در-اصفهان

مزایای استفاده از دیوارپوش

  • زیبا سازی دیوار
  • نصب سریع و آسان
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده
  • عایق صدا و حرارت
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
دیوارپوش-در-اصفهان

دیوارپوش-در-اصفهان

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.