دیوارپوش-pvc

انواع دیوارپوش pvc

انواع دیوارپوش pvc

این روزها استفاده از انواع دیوارپوش های pvc در ساختمان سازی بسیار رایج شده است.استفاده از دیوارپوش های pvc در طرح ها و رنگ های مختلف باعث زیبایی هرچه بیشتر طراحی داخلی ساختمان خواهد شد.در ابتدا شاید خالی از لطف نباشد که در مورد خود دیوارپوشpvc صحبت کنیم.

دیوارپوش-pvc

دیوارپوش-pvc

دیوارپوش pvc چیست؟

این نوع دیوارپوش از نوعی پلیمر به نام  Poly vinyl chloride تولید شده و اگر توجه کنید pvc برگرفته از همین نام است. pvc جایگزین مناسبی برای بسیاری از مصالح قدیمی ساختمانی از جمله خاک رس، چوب، گچ، بتن و … می باشد.

دیوارپوش-pvc

دیوارپوش-pvc

انواع دیوارپوش pvc

دیوارپوش PVC چاپی :

این نوع دیوارپوش ها دارای یک طرح چاپ شده بر روی خود می باشند.در اثر شستشو ممکن است این طرح به مرور کمرنگ شود.

دیوارپوش-چاپی-pvc

دیوارپوش-چاپی-pvc

دیوار پوش PVC روکش دار :

در این نوع دیوارپوش، بر روی دیوار پوش یک لایه روکش PVC قرار م گیرد.قیمت دیوارپوش pvc روکش دار از نوع چاپی آن گران تر می باشد.

دیوارپوش-روکش-دار-pvc

دیوارپوش-روکش-دار-pvc

دیوار پوش PVC ساده :

دیوار پوش های PVC را می توان به صورت افقی و یا عمودی بر روی دیوار نصب نمود. این نوع دیوارپوش از مقاومت بالایی برخوردار می باشدو هم چنین دارای خاصیت ضد حریق بوده و در رنگ ها متنوع تولید می شود.

دیوارپوش-ساده-pvc

دیوارپوش-ساده-pvc

 

 

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.