کاغذ-دیواری

آموزش نصب کاغذ دیواری

آموزش نصب کاغذ دیواری

در دنیای امروز با توجه اهمیت موضوع طراحی و تغییر دکوراسیون در نمای داخلی ساختمان ها ، در این مقاله می خواهیم در مورد کاغذ دیواری و آموزش نصب کاغذ دیواری صحبت کنیم. با توجه به اینکه کاغذ دیواری ها دارای طرح ها و رنگ های متنوع بوده و قابلیت نصب آسانی دارند، بسیار مورد توجه همگان به خصوص طراحان دکوراسیون می باشند.

ابزار مورد استفاده برای نصب کاغذ دیواری

  • رول کاغذ دیواری
  • چسب چوب و چسب های مختص کاغذ دیواری
  • قلتک
  • قلمو
  • تیغ موکت بری
  • خط کش
کاغذ-دیواری

کاغذ-دیواری

بتونه کاری قبل از نصب کاغذ دیواری

ابتدا لبه ها را با بتونه پرکنید و هر نوع سوراخ و ترک موجود بر دیوار را بپوشانید.

تمیز کاری قبل از نصب کاغذ دیواری

اگر می خواهید یر روی دیواری که قبلا کاغذ دیواری شده کاغذ دیواری جدید نصب کنید، پس از کندن کاغذ دیواری قبلی اطمینان داشته باشید که هیچ پس مانده ی چسبیده ای وجود نداشته باشد. اگر می خواهید کاغذ دیواری را بر روی دیواری که قبلا رنگ شده نصب کنید، ابتدا به تمیز کاری و پر کردن سوراخ ها و ترک های موجود بر روی دیوار بپردازید و هر گونه لکه، چربی و … را با لاک الکل پاک نمایید.

برش کاغذ دیواری

ابتدا قد دیوار را اندازه گیری کنید، معمولا ارتفاع استاندارد برای دیوارها دو متر و هفتاد سانتی متر می باشد. برای برش زدن رول اول کاغذ دیواری ده سانتی متر اضافه تر از ارتفاع دیوار برش بزنید تا شکل کاغذ دیواری در بالا و پایین دیوار یکسان شود. برای برش دوم کاغذ دیواری می بایست گل ها یا طرح های موجود بر روی کاغذ دیواری را بررسی کنید تا هماهنگ باشند برای این کار شاید ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر از کاغذ دیواری شما هدر رود.

برش-کاغذ-دیواری

برش-کاغذ-دیواری

چسباندن کاغذ دیواری

ابتدا چسب را توسط قلمو به دیوارها بزنید و سپس کاغذ اولی را که برش زدید را به آرامی از بالا به پایین بچسبانید و بعد با دست سطح آن را صاف نمایید و سراغ دومین کاغذ میرویم و گلهای آن را با قواره اول هماهنگ مینماییم و سپس سراغ ادامه چسباندن قواره اول میرویم و حتما درزهای کاغذ دیواری را به جهت نور تنظیم نمایید تا کادر شما زیباتر دیده شود.پس از نصب کاغذ دیواری شما میتوانید با استفاده از کاتر قسمتهای پرتی و باقی مانده را ببریدو حتما به خاطر داشته باشید چنانچه که دیوار شما قرنیز داشته باشد باید کاغذ را تا لبه آن بکشید و روی آن قرنیز را آزاد بگذارید. در نصب کاغذ دیواری ها را سعی کنید که همیشه از سمت پنجره به طرف داخل بچسبانید ،زیرا رعایت نکردن این امر سبب ایجاد سایه میگردد و باعث میشود که لبه های کاغذ بر روی هم بیفتند.

آموزش-نصب-کاغذ-دیواری

آموزش-نصب-کاغذ-دیواری

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.