آموزش-نصب-قرنیز

آموزش نصب قرنیز

آموزش نصب قرنیز

در این مقاله قصد داریم در مورد آموزش نصب قرنیز به بیان توضیحات مختصری بپردازیم.

قرنیز چیست؟

آموزش-نصب-قرنیز

قرنیز برای جدا سازی دیوار و کف مورد استفاده قرار می دهند، و باعث زیبایی فضای شما خواهد شد. قرنیز عموماً نسبت به دیوار برجسته بوده و مهمترین وظیفه قرنیز محافظت ﺍز نازک کاری دیوﺍر در برﺍبر صدمات ناشی ﺍز برخورد اسباب و اثاثیه و جلوگیری از نفوذ مستقیم رطوبت آب از کف به دیوﺍر و در صورت لمینیت بودن کف برای پوشش فاصله بین لمینیت و دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.اگر برای پوشش کف از کفپوش pvc و لمینت استفاده شده باشد, بهتر است بجای قرنیز سنگی یا سیمانی از قرنیزهای طرح چوب استفاده کنید که از جنس لمینت هستند. رنگ قرنیز را معمولا یک پرده سیر یا روشن تر از کفپوش انتخاب می کنند تا بجهت تضاد رنگی حاشیه کار زیباتر نشان دهد.

انواع قرنیز

انواع-قرنیز

  • پی وی سی
  • چوبی
  • ام دی اف
  • سنگی

از قرنیزهای چوبی و سنگی می توان در داخل ساختمان بکار برد. قرنیزهای پی وی سی دارای ویژگی هایی از قبیل ضد حریق بودن، نصب سریع و آسان، قابلیت شستشو بدون تغییر در طرح و رنگ، آنتی باکتریال و ضدخش بودن روکش قرنیز، ضد حشرات مؤذی و پوسیدگی مناسب برای دیوارهای پیش ساخته می باشند.

نکاتی که باید قبل از نصب قرنیز رعایت شوند :

سطح دیوار و پشت قرنیز قبل از نصب باید از گرد و غبار و آلودگی پاک کرده و فاقد هرگونه رطوبت باشند تا قرنیز بتواند ببراحتی بر روی آن قرار گیرد.

نصب قرنیز

قرنیزهای پی وی سی را می توان براحتی و با زدن چسب به دیوار متصل نمود و سپس با دستگاه میخ کوب و در فواصل مشخص قرنیز را به دیوار محکم می کنند. در کنج ها و زوائد دیوارها باید ابعاد مناسبی از قرنیز را استفاده شود تا قرنیزهای نصب شده به یکدیگر فشار وارد نکنند وسبب تغییر شکل و ترک خوردگی نشوند. نصب را از یک طرف شروع کنید و ادامه دهید. در طول نصب دقت کنید چسب برای گیرایش کامل به ۲۴ ساعت زمان احتیاج دارد. از تکان داد آن پرهیز نمایید.

گروه ایساتیس پلاس

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران گروه بهره مند شوید. ایساتیس پلاس با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کف پوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۵۵۷۸ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

دیدگاه

*

سوالی دارید؟در خدمتیم.